2013-02-24

Sportlov

Vi började sportlovsveckan med att umgås med Anders syskon o respektive.  Vi åt grillat o badade tunnan o bastu. Vissa av oss badade även kallvatten tunna.
Tack för en trevlig kväll.

På söndagen hade vi bestämt med fam Langmo att vi skulle åka vid 10-tiden o vi va på g allihopa i tid. Inte illa!! Vårt första stopp blev i Stenungsund på ett överfullt Burger King.  Men allt flöt på o vi blev mätta och goa.
Nästa stopp blev båten i Moss o sista stoppet blev stugan i Kongsberg. Skönt o vara framme.

Därefter bestod dagarna av mycket lek i snön o många skratt. Lite för lite vin men det blir ju så när man somnar med barnen...

På onsdagen packade vi ihop o åkte till Onsala o där bestod resten av veckan med mer lek o skratt. Vi va på en djurgård o lekte o grillade korv o på fredagen va vi på ett lek o busland. Lördagen va vi alla trötta o då packade vi in oss i bilden o körde hem via Ullared.

Väl hemma sken solen o jag va tvungen att ta mig en tur på Lind. När jag kom till stallet o ropade på henne kom hon springandes till mig o vi kramades länge....♥
Det kommer att bli jobbigt att skiljas från henne. Men sånt är livet. O jag ger henne det bästa som jag bara kan nu o då vet jag att både hon o jag har haft det toppen.

Idag ligger jag i sängen med världens huvudvärk.  Så pass att jag mår lite illa. Men det går över snart.

Inga kommentarer: