2013-06-02

Hinner ju inte

Dagarna o helgerna bara rullar iväg.
Veckan som varit har varit tuff på alla plan. Vi jobbar hårt med Alicia o hon är jätteduktig o jobbar lila hårt hon med sitt humör o bemötande.  Elias apar efter lite men det får vi ta.  Har ridit en hel del både på Lind o Tindra. O i lördags hade vi långritt för Helen på Pene. Då red jag Tindra o hon va jätteduktig o hängde med. På kvällem va det dags för årets cykelfest. Vi åt god avocado (o räk) sallad till förrätt. Varmrätt fick vi mustig kyckling o currygryta o efterrätt va glass med passionsfrukt,  morot o jordgubbssmoodie o kladdkaka.  Där ballade tyvärr magen ur så vi fick skjuts hem. Jag blev så sjuk.  När jag vaknade upp i morse haee jag även tre supersvullna fingrar så jag va hos doktorn (snart frikort) o röntgade. Tack o lov inget brutet men skena o ihopteipade fingrar o bandage. Blåslagen på armen o skrapsår på armbågen är resultatet av en vurpa med cykeln i stillastående läge efter förrätten. Phu, hur lyckas jag....??!!

Inga kommentarer: