2013-11-26

Skitdag

Skulle stannat hemma idag då det har varit en Skitdag!
Först höll vi påbo försova oss då jag hade glömt o ställa kl. Men vi han med nödvo näppe med skolbussen. Sen smet Sigge ut o han va svår o få tag på men till slut lurade jag honom.
Väl på jobbet fick jag superlim i ögat o fick skölja länge.  Blev kopplad til giftinformationen som rekommenderade en promenad efter sköljningen för o lufta ögat.

Har blivit utkastad från intranätet flera ggr idag o fått starta om datorn hela tiden. Sen körde jag en runda till gamla kontoret för att hämta en grej där som vi glömt i flytten. Påväg tillbaka såg jag någrs barn som bråkade. Dom välte ens cyckel o kastade sten på honom. Jag blev tokarg o har noll tolerans på sånt så jag svängde av på sidan av vägen o skulle precis gå ur så hör jag ett tut o sen krasch o hela bilen skakade till. Jag blev påkörd bak ifrån. Skit skit skit!! Anser dom att det är mitt fel kostar det mig 4000 kr. Om inte så får dom andra betala. Ser inte mycket ut på bilden. Men att bli inkörd i 50 km/h känns.

Nu ligger jag i sängen o fryser o har ont i huvudet o nacken. Få se hur det känns imorgon.

Inga kommentarer: