2013-12-12

Drömmar

Jag har under en tid nu drömt konstiga o obehagliga drömmar. Personerna i drömmarna är verkliga o finns i min omgivning o kontentan är att alla på något sätt blir arga på mig. För något jag gör eller inte gör eller för att jag valde den vägen o inte den andra vägen.
Inatt drömde jag om min Nafna. Jag drömde att hon va sjuk o hade sår o utslag över hela ansiktet. O sjukdommen kallades för ansiktsherpes.... Jag fick skäll av alla i min hästnärhet att jag va oförmögen att ta hand om henne och va påväg att avliva henne när det visade sig att fler hästar hade detta o att det behövdes bara lite medicin. Hon hade blivit smittad av någon annan o felet va inte mitt.... men ändå fick jag utstå all skäll o misstänksamhet.

I alla mina drömmar så är detta kontentan. Att jag får gå igenom allt skäll o misstrohet. Det är asjobbigt även om det bara är drömmar...

Inga kommentarer: