2014-01-30

Livet

Livet det rullar på som bara den. Tåget är verkligen väloljat =).
Jag har definitivt inte haft tid och sätta mig här och det ber jag så hemsk mkt om ursäkt för. Jag har försummat dig min fina blogg.
Vad har hänt den sista tiden. Jo året blev ju nytt o tyvärr blev det ingen nyårskrönika i år. Men man behöver inte alltid ha det. Det kan man ju bestämma själv.
Vi firade nyår med våra vänner Emelie o Jotham o Ida o Lennie o alla kids. Vi lagade god vildsvinsstek o potatisgratäng, god efterätt och gotte. Vi åt o drack pratade o skrattade. Vi badade tunna och bara mös.

Vi va o firade Viviann som fyllde år. Därefter firade vi Anders med lite tårta. Givetvis skickade vi en grattishälsning till Peter. Elin fyllde ett par dagar senare.

Vi har jobbat mkt både Anders och jag o Alicia rider på ridskola 1ggr i veckan.

Jag fick äran av att jobba på Jesus Christ Superstar när musikalen besökte Växjö. Så roligt!

Annars rider jag en del på mitt stora ♥ o dagarna har sin stilla gång.

Inga kommentarer: