2009-05-01

1 maj

Ja jösses vad tiden går fort. Nu är det ju snart sommar på riktigt. Igår va Anders o barnen hos CoC o jag körde dit efter jobbet. Tobbe o Veronica o deras barn va oxå där. Dom hade grillat och myst. Jag fick jättegod hemmagjord glass när jag kom. En smakade kaffe och en annan va mer som sorbe o smakade melon. Jättegott va det.
Efter en stund åkte vi hem för då började barnen o gnälla ihjäl sig av trötthet. På vägen hem så låg det en jättefin, men dock död räv mitt i vägen o djurvän som Anders är så stannade han och skyfflade den åt sidan.

Idag är Anders o plantera skog o seg upp tidigt i ottan som vanligt. Carl-Oscar o Matilda ska komma ut en runda. Matilda ska låna min resväska för hon ska till Turkiet... Skönt för henne.

Thilda o Thulle o Theo är oxå i Turkiet. Dom åkte i onsdags o innan dom åkte fick jag passa Theo lite medans dom va på begravning. Jag o Theo hade det mysigt. Eller ja, jag mös iallafall. Theo somnade i vagnen, men då passade jag på o kolla affärer o hann till och med prova ett plagg eller två=)

Nähä, nu ska jag sätta lite fart. Ta en dusch o sen funderar jag på att gå en jättelång runda med vagnen. Kanske ska gå till Tantens o ta en härlig fredagsfika om dom har öppet...

Inga kommentarer: