2011-12-28

Jaaaa!!!

I fredags tappade jag min nya mobil i telefon i toan på jobbet. Jag blev så satans arg så jag inte ens orkade bli arg o tänkte, ja men visst. Klart att just jag skulle tappa den i toastolen... Jag har ju sån satans otur med mina telefoner. Jag sökte på nätet om det gick att laga den o alla tips va att lägga mobilen i risbunken. Riset suger åt sig fukt så den har fått ligga i riset sen i fredags o idag provade jag o sätta ihop den och gissa vad....
DEN FUNKADE!!!! Ingen är mer lycklig än jag!!!

Nu ligger vi hela familjen i halsfluss, även Carl-Oscar ligger. Jag fick gå hem från jobbet. Ikväll är det Nöjesnyttfesten men den fick jag oxå hoppa över. Trist när sjukdomar sätter käppar i hjulet. Blå!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Men nu pinka du och baja utan sällskap av telefonen!!!
Hör du det!!
Vad kul att ni skaffat liten häst..kram