2012-11-05

Vilken dag

Fredagen har ni ju redan fått reda på. Men det va ju ingenting (sorry familjen) jämfört med i lördags.

Givetvis vaknade jag upp av att jag hade ont i magen o det visade sig att soppan va gjord på vanliga mjölkprodukter. Men medan de andra tog sig en härlig förmiddagspromenad tog jag en lur på soffan. Jag hade varit rätt borta för Elias hade visst tjurat ihop o skulle inte gå med på promenaden så han hade gått hem igen. Jag uppfattade att han av hemma men inte att han hade kommit tillbaka själv. Tokigt men sant.

Klockan 13,15 sa mamma att då skulle vi åka, men vart visste vi ju inte. Hon körde oss lite hit och dit först men slutdestinationen va ett spa. Vi fick först en timme i relaxen med jacuzzi och bastu. Champagne, jordgubbar och choklad mumsade vi på. Därefter va det dags för lite massage. Ojojoj så skönt det va.
Därefter skulle vi göra oss fina och så blev vi upp hämtade av C-J som körde oss hem.
Där hade dom gjort jättefint, tända ljus ute på trappan, en massa tända ljus i matsalen och dukat för två.
Vi blev serverade en 3-rätters meny som mina bröder lagade åt oss och fick god dricka till. Efter varmrätten blev vi lämnade med orden: efterätten står i kylskåpet och badtunnan är varm.
Vi hade det så mysigt vi åt och drack och lite senare på kvällen tog vi oss ett dopp innan vi gick upp o la oss.

 

Tack alla för att ni gjorde vår bröllopspresentdag så underbar.

Inga kommentarer: