2013-10-03

Hektisk vecka

AV någon konstig anledning har det varit en hektisk vecka fast kalendern är tom. Jag har inte hunnit rida så mycket som jag velat men det får jag kompensera med en härlig tur till helgen, o helgen börjar ju imorgon. =). Alicia har bestämt att hon ska ut o trava, så det ska hon få göra, Fast vi tar det i paddocken så kan hon få känna av Nafnas rörelse i lugn o ro.
Idag torsdag har jag varit på mitt återbesök hos kirurgläkaren efter min op. Allt är enligt honom helt ok o normalt. Följer min viktnedgångskurva exkt o magen känns mjuk o fin, inga ärrbildningar eller annat skumt. Har lite ont i magen efter läkarens magmassage, men det skulle släppa sa han.

Just nu är Anders o barnen på höstens första innebandyträning så jag fick lite egentid så nu bloggar jag o så myser jag med Iza o Sigge.

Inga kommentarer: