2013-10-06

Helg

Det har varit en kort helg men ändå har vi hunnit med mycket. Jag har ridit både fredag,  lördag o söndag. Det har varit riktigt härligt. Jag tankar så himla mycket energi när jag är ute o rider. Men idag hann energin ta slut innan jag ens va hemma. Idag va det min tur o bli attakerad av en av våran stora bys arga grannar. Jag tycker verkligen synd om folk som går dag ut o dag in o bär på så mycket ilska så att man inte klarar av o föra ett normalt samtal utan måste skrika lungorna ur sig. Se dig själv i speglen för så du möter andra vill du att andra ska bemöta dig, tänk på det kära granne....

Annars har vi varit hos våra andra grannar Emelie o Jotham i fredags. Vi käkade o drack lite gott ihop o idag söndag va vi hos Lena o Sven och fått massor med blommor som vi planterat nu.

Sigge bara växer o växer.  Han e så cool tycker jag. Han utmanar i lek o bus.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jobbigt , gav du grannen på moppp tillbaka!?

Rosa sa...

Ja då... jag giva han på moppo!!