2014-03-24

Fint väder

Idag har jag o Alicia haft en stalldag. Först va det ridlektion på ridskolan. Alicia hade ny häst , Rosa, o hon fick jobba lite för o få sin vilja igenom. Men det är ju så man lär sig. Dom hade både travlektion och uteritt. Mysigt.

Därefter åkte vi till stallet och fodrade hästarna. Nu är dom ju bara tre i flocken då både Stormur o Karolina är hos Ina. Känns jätte tomt. Medans Nafna stod o mumsade så passade vi på o rykta bort mycket av vinterpälsen. Jösses vad det flyger. Känns som man har hela näsan full med hästhår.


O i denna vackra vårtid har det hänt något mycket sorgligt. Min finaste vän Nieves har mist sin mamma. Anahi slogs tappert mot en elak cancer som till slut inte gav med sig.  Alla min tankar går till alla de dina min vän. <3 p="">
(Jag lånade denna bild från din fb-sida Nivsan.)



Inga kommentarer: