2014-03-16

Sår

Sveas sår läker fint. Så efter två dygn inne fick hon gå ut o ville å ut. Jag lyckades häva bakterierna och nu är det torrt o fint.

Iza har fått lite vårkänslor o vill ut o jaga fåglar. Nått nytt hon har börjat med men men jag försöker neja henne.

Alicia o Elias har varit hängiga länge nu men inget verkar bryta ut. Elias verkar ha vänt sitt en Alicia är trött o lättirriterad o lite otrevlig i vissa stunder. Energin tryter. Så just nu gör vi bara våra aktiviteter o har tagit en lekpaus. Många är sjuka nämligen så det är ju ingen höjdare o skicka runt bacilluskerna.

Vårvärmen har varit här o jag hoppas den stannar, de vise säger att det ska bli kallt o snö men hoppas det va ovädret som drog in i fredags som va det dom syftade på. Vi vaknade upp ed strömavbrott i lördags som varade stora delar av dagen. Så vi drog till simhallen och badade. Jag va rätt bakis så jag tyckte det va lite kallt i vattnet men man piggnade ju till =).
Jag hade mött upp Maria på PM i fredags o hon i hennes kollegor hade AW och det va jätte trevligt!!!

Idag söndag har Elias lekt med Theo hela dagen och Alicia har spelat sin första match i innebandy med sitt nya lag Vipers. Dom mötte Vöikerstjejjerna. Hon va jätteduktig och gjorde fyra mål. Matchen slutade 8-5 till Vöikers. Men först ett hattrick o sen ytterligare ett mål får man ju vara nöjd med. Anders är rätt stolt kan jag säga=)

Inga kommentarer: