2012-01-21

kolla kolla



Vem jag stötte på idag. Jag kunde inte låta bli o fråga om att få ett kort. Det blev faktiskt tvprogram, Hihi!!!

Tänk vad kul man kan ha en dag på jobbet. Min jobbarkompis Michaela bara dooooog när jag gjorde detta!!! Hur kul som helst!!!

Det har snöat hela dagen idag med så ikväll va alla barnen (utom Tinna som inte va hemma) med ute i stallet o alla fick sig en liten ridtur på DagOtto i snön. Det va så mysigt. Alicia som har världens dåligaste dag ramlade ju givetvis av o började gråta som bara den. Men när hon lugnat sig frågade jag henne om hon blev lessen för att hon blev rödd eller för att det gjorde ont. Hon svarade att hon blev rädd, fast inte räddrädd utan att det mer va obehagligt. Haha dom e för goa när dom använder ord som inte är "barnord"
Puss på er där ute i vintermörkret.


Published with Blogger-droid v2.0.3

1 kommentar:

Unknown sa...

Va känner du Markoolio, häftigt =)
Jag gillar hans V tecken bakom din rygg!!
Åh det är så mysigt att ni har häst, vad roligt det måste vara.
Du har snart en hel bongård!!
Hoppas det gick bra med flisan..kram i massor