2012-05-10

Gå hem

Jag fick gå hem från jobbet idag. När jag kom hem tog jag en alvedon o gick o la mig. Anders hade förbjudit mig at starta datorn så det vågade jag inte. Jag slötittade lite på TV:n o sen sov jag. Ända tills Ninni ringde vid 12. Slötittade lite till på TV:n o somnade lika snabbt igen. Vaknade vid 15 o snart skulle familjen komma hem. Har rätt ont i ryggen just nu av att ha legat hela dagen men det får man ta när man inte orkar stå upp.

Anders skulle besiktiga om den gula idag men då strejkade dom så just nu står vi med en obesiktigad gul bil med körförbud på o närmaste besiktinigsställe är Älmhult. Är det då ok att köra den dit?

Natti på er...

1 kommentar:

lillasyster sofia sa...

ja det är helt okej att köra bilen dit :) sålänge man bara kör den dit och inget annat :)