2012-05-22

Min mage

Jag har fått vara hemma både igår o idag pga min mage. Jag har knip, ja inget vanligt litet knip utan typ tarmvred. Dock ingen uppsvullen gravvo mage men fruktansvärt öm. Pratade med VC igår o dom kunde inte riktigt svara på varför magen gör så. Sen har jag svettas!! Jag fick överge skeppet för jag höll på o drunkna. La mig i Alicias säng o när Anders kom o väckte mig igår morse dröp jag av svett. Så igår kväll när hon skulle gå o sova så kom hon o så att Iza hade kissat i sängen. Men det visade sig att det va fortfarande mitt svett som inte hade dunstat på hela dagen trots underbart varmt väder. Yrslen är oxå påtaglig så det blir en dag hemma även idag. Trist men sant. :-(

1 kommentar:

lillasyster sofia sa...

men fick du min kommentar? det försvann?
skrev iallafall att jag hoppas att det går över snart och att du mår bättre!!