2012-05-12

Nässelutslag

Bestämde mig mitt i natten mot fredagen att jag inte skulle gå till jobbet på fredagen heller och tur va väl det för när jag vaknade upp på morgonen nere på soffan, utan att ha hört Anders o barnen göra sig redo för att åka till skola dagis o jobb, va jag full med nässelutslag i ansiktet, halsen ner på bröstet o ut på armarna. Varmt va det o kliade satan gjorde det.
Satt o kollade i tidningen när jag käkade frukost och hittade detta, lite av ett drömläge kan man säga. Gå gärna in o kolla alla andra bilder. Jag fick nästan ont i magen av att kika på det. Kärlek kallas det tror jag.. http://www.hemnet.se/bostad/fritidshus-5rum-lottorp-borgholms-kommun-lansmansvagen-41-3768457
Ytterligare en sak händer idag... Det är 9 år sedan som min vän Ninnis pappa Lasse gick hastigt bort. Tankarna finns hos er alla...

1 kommentar:

Ninni sa...

<3 tack vännen!