2012-12-22

Aj

Idag ramlade jag av Lind rätt rejält. Vi galopperade rätt snabbt på väg hem o vid ett ställe där man kan svänga tillbaka mot stallet ville jag rida rakt fram men det ville inte Lind. Så tjoff så låg jag på backen. Tyvärr landade jag på huvudet på en sten o när Ninni kom fram va jag rätt vimmelkantig. Vi beslutade att jag skulle ligga kvar o hon ringde ambulans.
Lind sprang hem o Iza o Lava satt på mig o vaktade så att ingen skulle komma nära. <3.
Inne på akuten blev det röntgen av huvud nacke o rygg. Tack o lov e det bara mjukskador o en värk som kommer o sitta i ett tag sa dom. Tack alla för hjälpen.




3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är nog en slagen hjälte ikväll! I vanliga fall hade du inte utelämnat de dramatiska delarna!! Så som två vilsna ambulanser, två hundar villiga att koppla in flera växlar för att hålla de otäcka ambulansmännen borta från dig!

/ N som kanske var lite dålig på å hålla hand... Men kollade puls iallafall

Rosa sa...

Va det så?

lillasyster sofia sa...

nämen lilla storasyster! Hoppas att de kommer gå över snart så att du slipper att ha ont!! tur i oturen att det inte blev mer illa!

Ta hand om dig!

PUSS!