2012-12-29

Premiär

Idag har Alicia en kompis hos sig på en sleep over. Så vid 11-tiden kom Love och deras mysdag började. Just nu ligger dom i varsin sovsäck nere i TV-rummet som dom har har haft patent på hela dagen. Jag, Elias o mamma passade på att åka till IKEA. Jag hade inte varit på det nya varuhuset sen dom öppnade. Lite köttbullar o Elias ville va på leket så när han va incheckad o klar så började vi vår premiärshopping.
Jag hittade det jag skulle och lite till o är sjukt nöjd.
49 kr för ett påslakanset där ett kuddfodral fattades (ord. 319 kr)
En led list till att lysa upp min tavelram där jag skall ställa mina Tassimokapslar.
  
398 kr för en  jättestor tavelatlas (ord 995kr).
utförsäljning av ljus 9 kr st (ord 19 kr)






Därefter åkte vi hem till Roy o Laila på en fika. Lika trevligt som vanligt.





Inga kommentarer: