2013-04-17

En dryg vecka

Nu har jag gått på flyt i en dryg vecka och känner att det går rätt ok.Jag har hittat en ätrytm som funkar och det känns ok. Fram tills idag eller tills nu. På jobbet idag har det varit JÄTTEMYCKET och stressigt o flängigt. Orken tog slut. Jag äter ju 800kclm/dag i bara flytande föda men jobbar på som vanligt. Att städa är ett rätt tungt jobb. Så när jag kom hem gick jag en liiiiiiten runda med Iza o sen hamnade jag i soffan. Alicia slog sig på munnen när hon va ute o lekte så hon kom in o frågade om hon fick titta på TV istället o det fick hon o jag somnade som en stock. Vaknade upp o va helt yr o vimmelkantig o kroppen krävde mat. Så jag trotsade o åt en macka o ett glas mjölk för att få i mig energi. Magen fick energi vill jag lova, det kör runt i tarmarna som en tvättmaskin... (i efterhand, not so god...)
Jag har på denna veckan gått ner drygt 3 kilo.


Imorgon blir en hård dag till, men när jag kommer hem ska jag köra direkt upp till hästarna och ta mig en tur i det underbara vädret. Tror jag ska ta en lång skritt tur igenom skogen o samla energi!!!

20.10
O där kom jag fram till att äta en macka när man äter flytkost är absolut ingen bra ide.... fy vad dålig jag blev och fick besöka hemlihuset en längre stund. Ja man lär så länge man lever... 

Inga kommentarer: