2013-04-04

Influensan

Både jag o Alicia har o ligger i influensan. Alicia har inte varit i skolan på hela veckan o imorgon får vi se hur hon mår. Jag tror hon är redo för en mjukstart att åka till skolan imorgon. O jag har inte kunnat jobba på hela veckan o inte imorgon heller.. =(

Idag åkte Anders med barnen till Grand och skulle titta på Yohio, det gick sådär. Alicia kom bort efter ett toabesök. Tack o lov är hon ju inte blyg så hon hade hittat nån kompis som hon stod med tills dom hittade varandra igen. Som lite plåster på såren så fick hon en planch och hans skiva.
 Tittar ni noga på bilden ser ni Anders strax till vänster om den skarpa lampan!!! Ett riktigt fan!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Yepp jag ser han!!
Otäckt, tur hon stannade kvar och väntade in att bli hittad.
Krya på er.
Ta bort den där bekräfta att du inte är en dator Rosy.
Man får skriva tusen gånger för att få det rätt och sen skiter man slutligen i det, bara för att det är så krångligt.

Unknown sa...

Jag menar att bekräfta att du inte är en robort