2013-04-23

Inskrivning

Imorgon är en stor dag. Kl 13 ska jag vara i Ljungby för mitt inskrivningssamtal inför operationen om en vecka. Det ska bli spännande.
Några har frågat mig om jag är nervös, men det är jag inte. Åtminstone inte än. Vad som händer efter imorgon kan jag ju inte svara på.
Jag har full förtroende för denna operation och jag tror till hundra procent att den kommer att hjälpa mig på många sätt. Vikten är ju givetvis en stor sak, kosten lika så, men jag kommer att få tillbaka min rörlighet, mitt lekfulla liv med familjen. Klart det finns negativa saker oxå men ska man haka upp sig på dem och tror att det kommer o gå åt skogen så ska man ju inte göra det. Jag tror till 100% på att det kommer att gå toppen.

Igår vägde jag mig igen o jag hade gått ner 6,5 kg på två veckor. Det är rätt bra faktiskt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till idag! Kram

Anonym sa...

Lycka till idag! Kram

Unknown sa...

Kommer gå bra, det måste man tro!!
Det kommer vara tufft skit tufft, men allt sitter som sagt i huvudet.
Och går du bara in med en positivt inställning, så har du hälften vunnet!!
Lyka till, jag tror på dig