2011-04-13

Blä

Jag mår skit. Riktigt skit. Tur att jag e ledig imorgon så man kan kurera sig . Imorgon ska vi ut med jobbet och käka . Ska bli så skoj .

Alicia hamnade i bråk idag på dagis. Jag har inte fått hela historien men det handlade om att några av tjejerna inte ville leka med henne och då hade hon blivit ful i munnen. Nu e hon på simskola så vi får prata om det som hänt när dom har kommit hem.

Jag har så ont i mitt typ solaplexus. Fast i revbenen där dom strålar samman. Det känns inte som det ska göra utan det känns som om jag har en knöl där, en ganska stor knöl. Och den gör ont när man tar på den. Både på själva knölen och så strålar det ut i ryggen. Jag skulle vilja kolla upp det men vet inte riktigt hur. Jag är ju ganska överviktig just nu av min medicin o fundera om det kan ha med det och göra. Jaa många tankar finns det.

Jag har ändrat typsnittet, tycker ni att det fortfarande är svårt och läsa????

3 kommentarer:

Challe sa...

Mycket mera lättläst!

Jessica sa...

Låter som gallan tycker jag...

pilla sa...

Kan vara magmunnen, testa sån där receptfri dricka på apoteket, novalucol eller losec eller nåt sånt. En vit plastflaska. Smakar krita men jag tycker att det funkar.