2012-02-14

Känner

Jag känner att jag behöver ha lite bloggsemester. Jag hör av mig igen om ett par dagar.
Puss o kram till er alla så länge.

Men när jag ändå är här kan jag ju skriva ett par rader. Lilla DagOtto rymde idag när vi skulle gå in. Vet inte om han börja tröttna på sin tjej eller om han bara vill utmana livet lite för han sprang in till dom stora hästarna. Men det gick rätt bra faktiskt. Tjejerna jagade inte honom idag, men visst dom talade ju om att han va på deras mark... Efter en evighet fick jag tag i honom igen o vi kunde traska in. Då gnäggade tjejen på honom o han frustade lite tillbaka precis som om hon sagt -Var har du varit???!!! o han svarade -Hmm ute, vadå då?


1 kommentar:

Unknown sa...

Njut av eran semester, hoppas ni får underbart väder och får en massa fina turer i backarna.
Kram