2012-02-06

Klubbad

Har blivit klubbad av någonting idag. Jag har inte kunnat hålla ögonen öppna. Så skönt att Elias har varit trött med idag så vi har bara myst. Två saker har vi gjort idag, handlat kattmat o så har jag fixat med hästarna o stallet. Nu när det är så kallt så fryser ju allt som innehåller någon form av vätska, så mocka va rätt tungt idag. Anders o jag skulle åkt på föräldramöte, men jag ligger klubbad i sängen.

Medans jag låg klubbad på sängen så ringde telefonen o då va det en tjej som sa sig heta Anna o jobbade på HR på Eniro. Så då var det bara att svara på ytterligare några frågor i en intervju. Kniviga frågor när man inte är förberedd. Hon tog även mina referenser o skulle ringa till dom. Hon ansåg att jag skulle få svar under denna veckan. Jag blir nojig av att gå här o bara väntar. Jag tror det är därför som jag känner av ett litet stress.

Inga kommentarer: