2012-09-19

Hotell

Ligger i min säng på mitt hotellrum. Centralt mitt i Helsingborg. Min utsikt är över havet och Danmark. Vi fick ändrad tid igårkväll till kl 13 vilket inte gjorde någonting alls. Jag han ju då med alla morgonbestyr med ungar o hundar. Vi va på plats strax innan 13 o blev väl bemötta. Lite historik o därefter kläm o känn. Först mörkade hon smärtan men när jag talade allvar med henne så släppte hon spärren och började visa sina tecken. Både sitt grymtande läte och smackningarna. Hon spänner bukmusklerna som försvar för att det gör ont. Därefter beslutade dom att behålla henne över natten. Hon fick lämna ett 0-prov o så satte dom igång ACTH-stimuleringen  o så skulle dom även göra ett ultaljud av mage tarm o sticka henne o dra ut sterilt urin.

Imorgon mellan 11-14 ringer dom mig för vidare information. Men jag har god lust o ringa dom o höra hur hon mår....

Inga kommentarer: