2012-09-18

Mycket har hänt.

I fredags åkte Iza med Ida o Lennie hem o skulle vara där över helgen. Vi andra inkl. Zac åkte till Onsala med husvagnen påkopplad därbak. På lördagen va det dags för Elliots namnfest. Vi åt god mat o umgicks hela dagen. Under festen kom det två tjejer som skulle träffa Zac i se om de kunde ge honom ett hem. Men nix. Dom hade en rottistik o eftersom Zsc inte klarar av andra hundar så fuck dom backa. Så Bubben fick följa med hem igen.
Iza fick tack o lov vara kvar hos Ida. O idag åkte jag o Elias hem till dom för att få mysa lite. Jag blev överfallen av en massa pussar av tre finigar o en massa skratt o bus av en annan fining. Efter en stund så ringer telefonen o det va Djursjukhuset i Helsingborg. Dom vill att vi kommer redan imorgon kl. 8.20 o lägga in henne för utredning i två dar. Under eftermiddagen ringde dom upp igen o flyttade oss till kl 13 för o få mer tid med vetrinären. O det gör ju absolut ingenting för då kan jag ta barnen till skolan o dagis på morgonen o göra alla hundbestyr på fm innan vi åker Iza o jag.
För o slippa åka 40 mil imorgon o 40 mil på torsdag så valde vi att jag skulle få sova över där nere. Hittade ett rum med frukost för 395:-. Det ska bli lite halvmysigt o få sova på hotell ensam. Det som gör att det inte är helmysigt är att Alicia fyller 7 år på torsdag o jag är inte där när hon vaknar. Men hon förstår att jag inte kan välja vilken dag doktorn vill träffa Iza. Sen blir det hem på torsdag vila lite o sen köra Zac upp till Stockholm där hsn ska träffa ett par som kört från Skellefteå för att få träffa Zac. O där tar Zacs o min resa ihop slut. Oavsett om han följer med hem till Norrland el inte är mitt uppdrag slut.

Inga kommentarer: