2012-09-02

Lördag

I lördags mötte jag upp mina fina vänner Jessica o Johanna. Vi hade en bröllopsdate i Domkyrkan för o kika på Jojjo o Ramons bröllop. O jösses så vackert det va. Det va så mycket kärlek mellan dem så det vibrerade mellan dem som en hägring en varm sommardag.
Kort på dem kommer.

Därefter gick vi o käkade lite o satt o öppnade våra hjärtan. O kors i jössenamn vad varm jag blev i själen. Just nu har jag liiiite svårt att släppa in folk på livet o har stängt mig rätt hårt. Jag vill inte bli lessen o sårad igen, men, både Jessica o Johanna finns redan på min vänskapslista så det ska väl gå bra.
Därefter åkte jag med Johanna hem o i stora pyjamasbyxor med jultomtar på o matchande strumpor gosade vi ner oss i varsin hörna i soffan. Pratade, kollade på tv, drack läsk o åt nötter tills vi somnade.
Iza träffade två nya kompisar, Rottisen Sigge o en ettårig kastrerad Molle som jag inte kommer ihåg rasen på nu. Men väldigt lik en flatte. Men denna Molle, ett yrväder som inte begrep sitt eget bästa som va så söt o jätte kobent. Inte mycket uppfostrad ännu då hsn är ägarnas "lilla"gullegris. Men denna hund fick Iza till att börja leka. Iza som ALDRIG varit intresserad av att leka, lekte med denna Molle.... Han lyckades komma innanför Izas skal. Det va kärlek.!!! Så underbart o se. O nu inget ont om Johannas Sigge men han va mer intresserad av Iza som tik, if you know what i meen....

Idag på morgonen kom Jessica ut o vi hade goefrukost o pratade o gjorde slag i saken. Nu ska det bli andra bullar och jag är sååååå taggad!!

Puss på er mina fina som sparkade mig i röven o är ärliga o kärleksfulla.

Kortet är mörkt men det är tre huliganer!!!


Inga kommentarer: