2013-03-07

Händer inte så mycket.

Jag har varit dålig på att blogga, men det händer ju liksom inget och mina tankar har jag ju fått lära mig att behålla för mig själv för annars blir det bara en massa arga människor som inte klarar av sanningen... (Haha, där stack jag ut hakan iallafall).

Dagarna rullar på här med jobb skola och arbetslöshet. Jag har under denna veckan faktiskt sökt 4 jobb. Det har varit lite klent med jobba på ams. Chefsläkare och universitetslektor är ju inget för mig...
Jag har sökt ett butikschefsjobb, ett butiksbiträdejobb, ett vårdjobb (hör o häpna, men en nattjänst på ett barnboende) och ett säljarjobb. Sen ringde AF och hade två jobb som dom ville rekomendera mig för så jag ska träffa dem på tisdag. SÅ nu håller jag tummarna för nått av dem. Jag blir glad för vilket som just nu. Det är rätt trist att gå hemma. Även om jag rider o hänger med Lind på dagarna så är det ändå rätt kul o få ha en sysselsättning.

Min rygg funkar inte riktigt som den ska. Men vi tar en dag i taget och hoppas den ger med sig snart.

Idag e det studiedag på skolan och dagis så barnen är hemma plus att jag är hundvakt åt Ixon och Neo. Flickorna Lindsten är här oxå då mamman va tvungen och åka på ett möte. Fullt hus med andra ord. Så när dom åker hem om en liten stund ska vi åka till mamma, hon ska bjuda på lunch.....

Inga kommentarer: