2013-09-23

Vilken helg

Helgen började gudomligt. Alicia hade svårt o somna för hon väntade på att kusinerna skulle komma. Så vid ca 23 kom dom. Det blev ett stort kramkalas o Alicia hade bäddat på en madrass på sitt rum till Liam. O efter att Alicia läst en saga så kröp dom ner och somnade gott.

Lördagen började tidigt. Vi va uppe o igång redan vid 07. Det lektes, bakades och fixades o så vid 11 började discot. Hellyckat med dans, uppträde och grilladkorv, popcorn, chips, kladdkaka ja allt man kan tänka sig.

Vid 15 började vuxenkalaset och ännu mer firande. Paketen flödade och så även kärleken.

Söndagen tog vi det lite lugnare. Alicia åkte på ett kalas o vi andra åkte o kollade på Anders när han spelade innebandy. Det blev 3-3 Moheda IBK-Vipers.

Idag måndag är ryggen på mig helt slut. Jag har den senaste tiden haft mycket kotförskjutningar o nu är jag så öm i ryggen. Har fått behandling idag av Camilla, stärkande healing. V en stund på jobbet men fick så jäkla ont av att anstränga ryggen så jag fick åka hem o lägga mig på värmefilten.

Inga kommentarer: