2010-12-27

Crasch

Idag packade vi in oss i bilen o körde till Ikea med våran söndriga soffa o resåmadrass. Vi hade fått beviljad reklamation på båda grejjerna. Vi lånade Roberts släp o begav oss. Allt gick smidigt i smärtfritt på Ikea o vi fick ett tillgodokvitto på 10495 kr. Vi gick in o beställde en ny soffa o begav oss hemåt igen. Jag satt o kollade internet på Iphonen o slumrade lite samtidigt o vaknar upp ur min dvala av världens ljud. Anders hade fått sladd på bilen o vi hamnade i mitträcket på flygrakan. Vi klarade oss oskadda men bilen gick åt skogen. Vänster fram är helt fuckt upp, elen slets av så allt va svart i instrumentpanelen. Hjulet vobblade men vi lyckades ta oss hem. Under resans gång så ringde vi försäkringsbolaget o fixade hyrbil. Så just nu kör vi en Ford av nått slag.

Själv mår jag förutom detta ganska dåligt. Jag har feber igen o kass i magen som bara den.


- Rosa from my iPhone

2 kommentarer:

Thilda sa...

usch va otäckt! Tur att det gick bra med er! kramar

Ida sa...

Usch, ni gjorde som jag gjorde för några veckor sedan, körde in i mitträcket. Skönt att allt gick bra, o hoppas att du mår bättre snart!