2010-12-28

Sällan

Det är som dom säger, en olycka kommer sällan ensam. Lillebror ringde o berättade att när dom kom hem från fjällen igår natt så hade dom 12 grder i huset. En propp hade tydligen gått o golvvärmen i badrummet hade fryst. Så trist verkligen. Inte roligt o behöva bryta upp golv o allt i ett badrum. Så just nu lite sarkastiskt väntar jag på olycka nr tre, för alla olyckor kommer ju om tre.

När vi körde hem från mammas innan idag så körde vi via Liljas o dom trodde att den kommer o lagas om dom inte skulle hitta något konstigt dyrt fel på bilen.

Jag har dessutom fått lära mig något nytt av Anders idag. Jag blev helt chokad så jag fick inte fram ett ord. Hans nya citat lyder: Man ska vara ärlig men inte dum!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ibland räcker det med de som varit bara och det tycker jag är bra.
Inga fler missöden.
Anders fatta jag inte riktigt, jag förstår men vad menar han?
Till dig, allmänt?
Anders...förklara