2010-12-23

Jul

Nu är sex intensiva dagar på jobbet slut o det känns rätt skönt. Tre av dom har jag kört på med feber o jätteförskylning. Bara o bita ihop o se glad ut. Idag hade jag visst somnat i fotöljen på jobbet o sovit en timme. Så Rosse fick väcka mig, hahaha!!! Ja jag va nog lite trött. Har varit vaken mycket inatt. Har mått grymt illa hela natten men det har inte kommit nått o jag hoppas att det inte kommer nått heller.

Idag innan jobbet bakade jag "pappas bröd" eller "morfars bröd" som Alicia säger, o så griljerade jag en ny skinka. Nu gör Anders någon tryffel o jag tänkte spana på nått gott o äta till nyår.

Jag önskar all en riktigt God Jul imorron, tänk på att ta det lungt o inte stressa så kommer ni att få en underbar julafton.

1 kommentar:

La Madre Que Los Pario. sa...

God jul en dag efter = )
Hoppas att ni har haft en trevlig dag.
Kramar frán Spain.