2010-12-21

Satans helvete...

Jag har blivit kanonförskyld toppad med lite feber. Det är verkligen inte lägligt just nu när vi har som mest o göra på jobbet och dessutom så är vi en kort för Alex är hemma o vilar upp sig.
Vi har fått det kallt i huset oxå. Anders sotade ur panann igår men det ville sig inte riktigt. Så -20 ute 0 +18 inne. Det är påtok för kallt för min smak.

Anders har dratt iväg med släp till Elofstorp för och hämta mera ved för den vi hade har vi eldat upp. Själv skulle jag behöva ta tag i julbrödet men just nu tar jag mig en paus i soffan efter att ha jobbat 10 timmar igår med 15 minuters rast o 8 timmar idag. Nu e det bara onsdag o torsdag kvar sen blir det lite ledigt över julen. Lite längre ledigt får vi inte förrens i januari när vi åker upp till Idre

Inga kommentarer: