2010-12-12

Vinterhelg

Igår va det först jobb med hur många kunder som helst! Det va kul o erfara. Därefter så kom Johan o kidsen ut o och vi käkade pizza o barnen badade tunna. Men det hade inte hunnit bli riktigt varmt så vi lovade dom ett bad idag igen. Efter att Johan o kidsen åkt hem så kom Fredrik o Sandra o vi vuxna badade. Anders o Fredrik sprang ut o rullade sig i snön. Helt galna va dom, det hade jag aldrig gjort!!! Det va gott.
Sov asdåligt inatt o dagen har hitentills inte varit bra fast ändå har den det. Jag har så ont i min rygg o en jäkla huvudvärk o det känns som att jag bara vill sova hela tiden. Men men. Vi har tagit oss ett förmiddagsdopp i en varm o skön tunna. Vid lunch kom Johan o kidsen igen o nu e det pulkaåkning som gäller. Därefter när alla fryser o e kalla så ska vi bada igen. När skymningen faller ska vi åka till Bergkvara julmarknad. Jag längtar så efter detta. Det är riktigt fint o mysigt där ute.

(Bilder från helgens spektakel kommer)

Inga kommentarer: