2011-02-04

Äntligen

Anders har suttit med min dator en stund medans jag åkte med Jojjo till Ikea. Det va riktigt skönt o få komma hemmifrån en stund efter att ha suttit i husareest med barnen i tre dagar. Riktigt snabb har den blivit oxå=). Alicia va riktigt dålig igår. 40 graders feber o ont i armar o ben o yrade hela dagen. Inatt yrade hon en stund oxå. Det började med att hon började gråta. Jag gick in o då hade hon kissat lite i sängen. Men hon ville absolut inte gå ner o kissa för hon va inte kissinödig. Så säger hon att hon måste gå ner. Varför då fråga jag, Jag måste röva säger hon då. Röva vadå? frågar jag. Röva en säng. Vart ska du göra med den då? Jag ska ställa den i TV-rummet. Vad ska du göra med den där då? Jag ska titta på den. Jag fick bita mig i läppen för att inte skratta högt åt henne. Så gick vi o kissade på toa o därefter va det god natt igen.

Hon lyssnar väldigt mycket på Rövarna från Kamomilla stad just nu så hon är väl en liten rövare själv just nu.

Nu e det god natt för imorron åker Anders till Karlskrona o ska kolla på Innebandy Sverige-Finland tillsammans med Jon, Peter o Chrille. Jag ska jobba till 15 o sen åker jag ut till mamma för en trevlig helg med vinprovning i vinkällaren o bastubad med hela min familjen. Anders sluter upp på kvällen.

Nu ska jag inviga min nya kudde som jag köpte på Ikea. Sov på en sådan hos Lena o Micke o lördags o sov som en gud. Hoppas på samma känsla som då.

1 kommentar:

Unknown sa...

Väntar på en uppdatering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!