2011-02-11

Skit oxå.

Härrom kvällen satt ANders o jag o kollade på TV o det började låta i väggen bakom oss. Men Anders sa att det inte va något särskilt utan facklorna som stod längs med väggen som blåste ner o skrapade mot väggen. O ja det lät ju sannolikt. Så vi släppte det.
Men idag när jag kom ner på morgonen höll jag på o kräkas. Det stank som bara den. O den doften kände jag igen. Död råtta. När jag släpte ut Iza så sprang hon oxå fram till väggen på utsidan o luktade o luktade. Den enda jag inte kan fatta är att pappa sov här inatt i denna stanken. Blä!!

Sen en sak som är jävligt pissigt o det sket sig med mitt nya jobb. Inte från min sida utan från dålig kommunikation från deras sida, dom imellan. När BC:n berättade att hon hittat mig säger chefen att han oxå hittat en o redan skrivit papper. Så va det med det. Men tacka alla fina ni som gett mig possitiv sporrning.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Nya tag..tråkigt.
Men samtidigt så var det ju kirrat redan så de är det viktiga.
På det igen..belive

pilla sa...

Men usch så tråkigt med jobbet!! Hoppas det löser sig snart!
kramar

Anonym sa...

Usch va tråkigt! Hoppas du hittar nåt nytt, ännu bättre, snart!