2011-02-08

Röven

Tack fina ni för värmande ord o tankar, men det hjälpte inte denna gången. Jag får inte vara kvar på U&P. Hon ansåg att jag inte klarade av stressen där. O hon e ju BC så hennes ord e lag. Inget jag kan göra något åt. Jag har en utbrändhet i fickan o den får jag dras med ett tag till. Hon måste ju se till butikens bästa o det va inte jag. Det tråkiga är att hon har skyldighet att informera mig om saker hon vill att hennes anställda ska ändra på o det har hon inte gjort så jag fick ingen chans att ändra på det.
Men som sagt, hennes ord väger tyngst o man vill ju inte vara på en arbetsplats där man inte är önskad.

Som tur e har jag underbara vänner runt mig som finns i vått o torrt. Imorgon tar vi nya tag o gör en telefonintervju för ett nytt jobb. Det innehåller kassa, mer kan jag inte säga nu. Håll tummarna för mig.

- Rosa from my iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna inför intervjun imon =)

Unknown sa...

Surt sa räven och slickade sig om tassarna och gick vidare!!
Med högburet huvud, ja man kanske inte ens säger så.
Men jag gör det!!
NU kan du välja att vara bitter ledsen och sårad.
Eller så har du just visat att du är Rosa och imorgon hade hon redan en jobbintervju!!

sofia sa...

men ååh! jag tyckte att du fick hela u&P att lysa upp med din skönhet! (trots att du va bakis som tusan när jag va där ;) ) men hoppas att du kan få ett annat BÄTTRE nu! De e dom som har den tora förlusten! Lycka till imorgon! KRAM!