2011-02-22

Eget liv

Min blogg lever ett eget liv just nu o jag fattar ingenting!!
Idag har jag o barnen myst. Vi tog lång sovmorgon o vid 12-tiden åkte vi in till stan o fixade lite ärenden. Min goda vän Jojjo hade ett bra system på sina smycken så det snodde jag idag. Sen lämnade jag in två jobbansökningar o därefter åkte vi o hämtade Tinna som fick följa med hem o leka.
Ikväll åkte jag med Fredrik o vaccinerade Dizzy o CG tog sig ett kik på Iza o hon va fin i halsen. Han sa att det va exakt lika dant med valpar som med barn. Dom ska genomgå ett visst antal förskylningar som dom sen blir imuna mot.

Nu ska här sovas för imorron e det en stor dag!

O så måste jag säga grattis till Nivsan som blev min 30 000 besökare!! Ninni kom på 30 001 plats;)
Gumman, du vann inget för jag har inget o vinna;) men du vann äran!!!!


- Rosa from my iPhone

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men gud så snålt, jag trodde vinsten skulle vara.
Vi kommer upp och hälsar på snart ;) nej då jag kan leva med äran..tackar tackar bockar och bugar

Rosa sa...

Ja men visst. Klart vi kommer upp snart. Ska bara hitta pengar först!!!:/