2011-07-12

Arrgghhh!!!

Alicia o Elias har bara bråkat sen dagis slutade. Det skriks o det bråkar. Sen har dom båda två fått nått om bakfoten. O det är att dom tror att dom får göra som dom vill o när dom inte får som dom vill så skriker dom rakt ut. Elias säger att vi inte är hans bästa vän o att vi e dumma. Så nu är det stenhård timeout o vara på sitt rum tills man skrikigt färdigt.

Annars har dagarna bara rullat på. Jättemycket jobb förra veckan, Gustav o Håkans 41-årskalas i Hörvik nere i Blekinge.


Lite ridturer med ridklubbens tjejer har oxå hunnits med. I onsdags natt fick Binkis 4 hanvalpar. Allt gick jättebra. Skönt!!
Sen satte Anders o jag igång med och rensa i garderoben uppe i sovrummet. Det kommer att bli sååå bra.

Idag va det dags för lite jobb igen. Men vid 16-hugget kom febern smygandes. Jag gick hem vid 17. Jag va rätt yr så mamma som kom in av en slump körde hem mig. Nu ligger jag här under täcket och är helt slut i rutan.

Inga kommentarer: