2011-07-24

Trött Söndag

Inatt har jag sovit dåligt. Vänt o vridigt och haft mig. Så i morse va det svårt o stiga upp. Efter lite frukost o så åkte jag ner till hästarna o mötte upp Charlotte. Vi skulle ta oss en tur. Vi mötte upp Emelie o Jotam vid Marklanda och red en härlig tur i skogen. Ja eller härlig o härlig. Jag hade en ganska bråkig tur stundvis. Men när det flöt på så va det härlig.
Nu sitter jag i soffan o här lite trött. Funderar på o ta mig en tupplur. Men gör jag det kan jag väl inte sova inatt.
Jag o barnen skulle åkt till Onsala nu på eftermiddagen men jag e så trött så jag kommer inte åka förrens imorron när jag har sovit. Anders måste jobba på avloppet imorron så vi får väl vänta in honom.
Elias verkar inte bli bättre i sitt öra trots spolning o annan medicin. Han verkar höra dåligt oxå. Mycket va är det just nu.

1 kommentar:

Challe sa...

Tack för en trevlig tur:)