2011-07-07

Dagens hjälte.

Ikväll när jag skulle köra hem så körde jag inom Konsum. När jag kommer in på så hör jag ett konstig ljud o se sen en dam som har ramlat i kassan. Blodet flödade och hon hade slagit upp ögonbrynet. Drygt 3 cm långt o djup så man såg skallbenet. Jag erbjöd mig att köra henne o hennes make till akuten. Dom tog tacksamt emot hjälpen. Dom va väldigt chockade båda två. Men väl inne på akuten kunde jag lämna över dom i goda händer. Jag hade lämnat min ena bilstol på Konsum o jag skulle ju ändå tillbaka för o handla min korv som vi skulle grilla ikväll. Väl där frågade dom hur det hade gått o vi pratade en stund. När jag skulle gå så fick jag en chokladask o blommor som ett tack.






2 kommentarer:

Mamma sa...

Visste väl att jag har världens bästa dotter !! Bra jobbat o du är verkligen dagens HJÄLTINNA !!!!!
Kramar om !!

Unknown sa...

Ja det ska vara Rosy till en sådan sak, lätt som en plätt om hon får bestämma!! Inga krusiduler...kram