2011-07-14

Trist väder.

Jösses vad det regnar. Det tog bara några timmar och kyla ner huset med detta regn. Mig spelar inte regnet någon större roll. Jag tycker de är skönt efter flera dagar med jättevärme. Plus att just nu ligger jag ändå inne med lite feber kvar.
Inatt sov vi i vårt "nya" sovrum. Åh så stort och luftigt det kändes. Allt kom liksom fram till sin rätt. Kakelugnen blev inte gömd bakom sängen utan står nu mitt i rummet med sin prakt.

Jag har försummat min vän oxå. Så idag när jag e lite piggare bestämde jag att vi skulle ha en date. Vi är inne på 3 omgången nu och har en sista kvar. Att man kan bli så genomsvett av att lägga in en tvätt i maskinen....

Nu kör jag en ny kompisdate, dvd:n. Somnade ifrån en skitbra film igår. Återkommer med vad den heter.

Anders är och gräver på avloppet. Han har mixtrat som bara den med att få tanken på plats. Det fanns inte många som ville hjälpa honom. Men tillslut så löste det sig. Sven lånade ut sina grejer. Sen fick vi låna hästsläpet av Ninni o Hannes så fick han hem sina stora suggor eller va det nu heter som dom oxå ska lägga i tankhålet. Barnen är hos grannarna o leker.

Inte nog med detta trasslet Anders har haft idag sp har vprat kylskåp gått åt skogen. Den kyler inte längre. Piss!!

Inga kommentarer: