2010-11-30

Ajajaj

Elias dök rak ner från köksstolen ner i golvet o landade på munnen. Blodet sprutade o tårarna rann. Ett jack på insidan av läppen. Pratade med sjukvårdsrådgivningen o fick till mig att vi skulle boka tid hos tandläkaren imorron o kontakta försäkringsbolaget inför ev tandskador i framtiden. Nu skulle vi väcka honom varje kvart för o kolla så han inte blir okontaktbar. För isåfall skulle vi åka in så dom får kolla honom.


För övrigt för egen del så mår jag lite tjuvtjockt. I morse när Anders gick till jobbet så frös jag dom fan o va helt genomsvettig o mådde jätteilla. Men efter lite mer sömn mådde jag bättre. Men jag har inte funkat för fem öre på jobbet. Det va bara kaos hela dan. Jättejobbigt!! Nu har jag världens huvudvärk o tung i ögon o hela kroppen.
- Rosa from my iPhone

3 kommentarer:

Ninni sa...

Oj då, de höga stolarna?
Han får nog en fläskläpp imon!

lillasyster sofia sa...

lilla plutten! hoppas att han mår bra och att alla tänderna sitter som dom ska!!

Unknown sa...

Men liten då, vad skulle det vara bra för??