2010-11-15

Helgen


Vilken helg vi har haft. I fredags badade vi tunna så vi va små russin. Alicia följde med Anders på innebandy o va hemma vid 22-tiden. Jag o Elias badade mellan 20-21.30. Vi fick sällskap först av Fredrik o sen av Sandra. Åh så skönt det är. I lördags jobbade jag först sen va vi på en liten shoppingtur på Jula för Anders skulle köpa ett betongborr. När vi kom hem fick vi återigen besök av Fredrik o Sandra. Fredrik hjälpte Anders med källartrappan o Sandra o jag va matansvariga. Trappan blev så fin o så bra. Vi är jättenöjda!

I söndags kom Peter o Mia förbi med paket till barnen. Vi gick en sväng o ät god mat o kladdkaka. Mamma kikade oxå förbi en sväng. Skönt med en rolig helg!!

- Rosa from my iPhone

1 kommentar:

Unknown sa...

Svarar här med!! Men kom upp när ni kan jag är ju lite ensam på mitt schema.
Men jag är ledig 10 fram till den 13.
Men kom upp ni ändå ifall ni kan.
Vi får inte vara för petiga med det när ni väl kommer upp.
Här finns husrum och även om jag jobbar finns ju tillgång till att låna båda skoter, pulkor, kälkar, sparkar..idre fjäll finns osv..
oj oj vad jag säljer in mig..
Men jag vill ju att ni kommer givetvis..alltid