2010-11-25

Rött

Idag när jag hade varit hos min nya doktor så satt jag i tusen tankar. Kommer glatt körandes vid Bergunda skolan. Ser att det blir rött men reflekterar inte över det. Jag kommer nog i 70 knyck o bara kör! Kör rakt ut i korsningen fast det va rött.... Tack gode gud att det va snö o halt så att dom som fick grönt när jag susade igenom korsningen inte hade kommit igång än.


Jag har så ont i magen över detta o ångest. Tur att jag va själv i bilen varken ungar eller hunden va med.



Därefter drog jag till Alvesta o gjorde det!! Jag är så lycklig!!!! Imorron kanske jag avslöjar vad det va, jag få se!!



Ikväll ska vi till Chrille, Camilla, Calle o Clara på lite julmys.

1 kommentar:

Unknown sa...

Men Rosy då..vilken tur att det gick bra!!
Ok NEJ det funkar inte att veta imorgon eller kanske imorgon..jag väntar på att få höra.