2010-11-12

Höst

I hela Sverige utom i Marklanda har det snöat och varit snökaos. Här regnar det bara. Idag regnar det som bara den men det hindrade inte mig från att ge mig ut med all hundarna, Iza, Quismo,Blaze,Dizzy o Hippie. Därefter åkte jag ner och tog mig en regntur på Lind. Idag va hon extra tjurig av någon anledning. Hon ville inte bli riden idag. Men idag kom jag iallafall upp på första försöket, höhöhö!! Men när vi väl hade kommit fram till vem det va som bestämde så kom vi iväg på en härlig skogstur.

Vi kör ett bad ikväll oxå, Sandra o Fredrik kommer förbi o hänger ikväll.
Barnen e fredagströtta och Anders lagar tacos.
Jag o Alicia drog iväg en snabbis till Harald Nyborg och köpte fackor som vi ska ha runt tunnan tills vi har byggt en permanent plats o lösning där lyse kommer att finnas.

1 kommentar:

pilla sa...

Låter härligt gumman, följer gärna med o rider någon dag om det finns en extra som behöver rastas! å att jag kan ta mig ut vill säga!
kramar