2010-11-02

Hmm

Igår va jag o Alicia på Ikea på tjejmysdag. Vi hade det mysigt o roligt. Dom hade satt upp en tipspromenad på Ikea för barnen som vi gick o Alicia va helt inne i det. På Ikea köpte jag lite fördelsedagspresenter till Elias. En bilmatta o ett bilpåslakansett.



Alicia kommer o få en lite söt matta oxå då hennes surfmatta har gått sönder i tvätten.


När vi kom hem så sa Alicia att hon hade ont i magen men hon ville ändå åka på gympan så det fick hon. När dom kom hem igen så hade hon fortfarande ont i magen o ville inte ha kvällsmat. Hon kröp ner i soffan direkt o jag kände på henne o hon va dundervarm. Hon hade 40,5 c feber. Hon har varit så varm hela natten o nu ligger hon fortfarande o sover i våran säng. Vi får se vad det leder till. Phu!

Igårkväll åkte jag in till Jojjo o Nazim o höll dom lite sällskap på sjukhuset. Nazim va dålig igen o det e ju så satans tråkigt o sitta där själv så jag tog med lite godis o åkte in o lekte sällskapsdam.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Men du är så omtänksam du Rosa.
När man läser som det på fejjan idag som Jojjo skrev, ja då tänker man.
Men det är ju just så här Rosa är.
Hon finns i alla lägen, inga om och men.
Där är du väldigt olika många andra.
Glöm aldrig det, för det Rosa.
Är en jävligt fin egenskap.
Hoppas du får tillbaka lika mkt från andra som du ger.
För i helvete vad jag saknar dig.
Kram från ett kallt idre

Rosa sa...

Tack finaste vän. Saknar dig lika mycket.

pilla sa...

Så otroligt fint Rosa!! Alla borde ha en Rosa!!
kramar