2011-03-13

En söndag i Mars

Igår va vi o firade Mike o Alexander som fyllde år. Det bjöds på jättegod mat o som alltid ett bra häng. Vi kollade på Mello o jag hejjade på Danny. Men söta Erik Saade tog hem det med några få poäng. Därefter åkte vi hem o körde samtidigt hem Philip till sitt nya hem, lägenheten ovanför garaget i Gransholm.

Idag vaknade jag tidigt. Hade sovit jättedåligt så jag la mig på soffan. Barnen kom ner vid 8.45 o då somnade jag igen. Vaknade inte förrens 11 igen. Vi drog till Ikea o köpte hylla till badrummet. Det blev så bra i skåpet. Så nu har vi bestämt att vi ska göra färdigt badrummet denna veckan. Känns skönt.
Imorron e det stängt på dagis så då får vi hitta på nått kul.

Vi går oxå i väntans tider. Stina o Mattias väntar spänt på sin lilla bebis o vi e ju oxå nyfikna på denna lilla tjej som bökat runt!!
- Rosa from my iPhone

Inga kommentarer: