2011-03-03

Öööö

Dagarna går så fort men samtidigt så långsamt. Fort för att det redan är torsdag o långsamt för att kl bara är snart 15.
Igår hade vi en härlig eftermiddag. Vid 16.30 styrde vi kosan mot simhallen. Alicia skulle börja på simskolan och hon va sååå förväntansfull. Väl på plats gick hon stolt o rak i ryggen på led in till bassängen. Hon sa att dom fick säga sina namn o doppa huvudet och fära sig o flyta. Hon fick börja i steg 2 direkt för hon hade så goda förkunskaper av vattenvana. Medans hon va där inne tog jag mig ett par varv i motionsbanan o Elias o Anders härjade inne i äventyrsbadet o både bubblade o åkte vattenrutchkana. Efter badet så rymde Elias från Anders i duschen. Anders va 100 på att han hade gått in i bastun, för han såg honom göra det. Men när Anders kom in i bastun så va det ingen Elias där inne. Då kom det en badvakt gåendes med honom helt naken. Han hade hittat honom i barnpoolen. Shit vad otäckt att han stack så. Men lite komiskt oxå, en naken Elias komma gåendes med en badvakt.... =)
Idag har jag o barnen myst. Vi har kollat på en film o målat naglarna. Elias har grönaktiga och Alicia har superrosa. Själv har jag en variant av fransk manikyr.
Nu väntar vi på att Anders ska sluta så ska vi köra ut min bil till en kille, Tommy, som ska fixa den så den går igenom besiktningen....

3 kommentarer:

sofia sa...

älskar att Elias också fick nagelack ! :D kan tyckas självklart för vissa men helt förbjudet för andra! Jag gillar det! :D

Challe sa...

Lycka till med bilbesiktningen=) Alltid lika spännande... Ha en trevlig helg!

Unknown sa...

Men fy vad hemskt, men bra att det gick så bra som det gjorde!!

Max målar alltid sina naglar om jag målar mina.