2011-03-23

Hängig

Jag har varit hängig hela veckan och inte fattat varför. Men nu vet jag. Vaknade med feber i morse.

Inatt har jag sovit så fruktansvärt illa. Jag har drömt mardrömmar. Jag drömde bl.a. om att jag och Anders låg o sov i vårt sovrum och jag vaknar av att det står andar eller spöken kalla det va du vill runt om i sovrummet och tittar på oss. Dom va inte läskiga på något sätt men dom va väldigt obehagliga och gick sakta sakta mot sängen och dom fanns även inne hos barnen och gick mot dom oxå. Vi kunde inte resa oss upp o barnen kunde inte komma till oss. Vi va liksom fast. Sen hör jag att dörren öppnas ner och någon kommer in. Jag har ingen aning om vem det va bara så fruktansvärt obehagligt. Jag hörde hur barnen skrek o grät och jag låg i min säng och kunde inget göra. Jag hade panik.

Anders sa att jag låg o jämrade mig och att jag grät inatt. Själv har jag ingen aning om det.

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken läskig dröm, tur det bara var en dröm.
Måste varit febern som fick dig att yra på det viset